TÁTO STRÁNKA JE URČENA POUZE PRO PODNIKATELE.

POKUD HLEDÁTE PRODUKTY DO DOMÁCNOSTI, KLIKNĚTE NA E-SHOP V HORNÍM MENU.

Nejčastější otázky a odpovědi

OTÁZKA

ODPOVĚĎ

PRO KOHO JSOU URČENY VAŠE VÝROBKY?Vzhledem k našemu velkoobchodnímu charakteru je naše nabídka platná pouze pro firmy a obchodní společnosti s IČO evidovaným v Obchodním registru České republiky. V průběhu roku 2021 se plánuje spuštění platformy Dublino Home v rámci které bude zahájen i maloobchodní prodej některých našich produktů.

JAK PROBÍHÁ PROCES OBJEDNÁVKY?



Pokud si zakoupíte produkt, který aktuálně máme ve skladových zásobách, můžete si ho vyzvednout v našem skladu ihned po zaplacení faktury. Standardní postup individuální objednávky začíná cenovou nabídkou. Po přijetí naší cenové nabídky uzavřeme dodavatelskou smlouvu a bude Vám vystavena zálohová faktura na 50 % z konečné částky. Po uhrazení této sumy přistupujeme k závaznému objednávkovému procesu. Záloha je nevratná. Až bude zboží připraveno v odběru, budeme Vás ihned informovat. Zboží si můžete vyzvednout nebo Vám bude doručený po uhrazení zbylé částky.

MŮŽE SI NAŠE PRODUKTY ZAKOUPIT I JEDNOTLIVEC?


Ano, i to je samozřejmě možné na základě individuálních smluvních podmínek. Zboží je však možno zakoupit pouze v uvedených minimálních množstvích.

MÁTE MALOOBCHODNÍHO PARTNERA, KTERÝ PRODÁVÁ VAŠE VÝROBKY?


Aktuálně jsou naše výrobky z dispozici pouze ve velkoobchodních množstvích a našimi zákazníky jsou podnikatelské subjekty. V blízké budoucnosti ovšem plánujeme spuštění maloobchodního prodeje na platformě Dublino Home, který bude zaměřený na produkty pro domácnosti.

MŮŽU SI ZAKOUPIT POUZE JEDEN KUS
VYBRANÉHO VÝROBKU?


Naše zaměření se soustředí na gastro provozovny a zboží dodáváme ve velkoobchodních množstvích. Naši dodavatelé dokáží zboží dodat pouze v určitém množství a proto nedokážeme vyhovět individuálním požadavkům.

JAKÝ JE STANDARDNÍ TERMÍN DORUČENÍ?



Zboží je dostupné buď skladem, nebo na objednávku. Zboží označené jako skladová zásoba se nachází na našem lokálním skladě a může být dostupné ihned. Pokud se zboží nachází na centrálním skladu, odběr je standardně možný do 1-2 týdnů. V případě, že zboží objednáváme přímo z výroby, doba doručení závisí na podmínkách konkrétního dodavatele - standardně se ale pohybuje v rozmezí 3-6 týdnů.

JAKÉ JSOU PLATEBNÍ MOŽNOSTI?


V případě osobní návštěvy prodejny je možné uhradit zakoupené zboží buď v hotovosti do výše 135 000 Kč s DPH a nebo platební kartou. Objednávku je možné uhradit i převodem na účet na základě obdržené před-faktury.

JSOU VÝROBKY SMONTOVANÉ?


Většina zboží je dodávána ve smontovaném stavu. Některé produkty máme demontovány kvůli lepší manipulaci při převozu. Pro zjištění této skutečnosti se informujte mailem nebo telefonicky. Odbornou montáž produktů, které jsou demontovány, poskytujeme za příplatek. Ceník naleznete v sekci Služby.

KDE NALEZNU VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ
PODMÍNKY?

Všeobecné obchodní podmínky si můžete přečíst zde.

JAKÉ INFORMACE JSOU POTŘEBNÉ PRO
VYKONÁNÍ OBJEDNÁVKY?



Pro vykonání obchodně-smluvního vztahu potřebujeme údaje o společnosti, které jsou platné a řádné registrované v Obchodním registru České republiky. Jde o název společnosti nebo podnikatelského subjektu, adresu, IČO, číslo bankovního účtu, kontaktní jméno, telefonní číslo, e-mailovou adresu a adresu pro doručení zboží. S uvedenými daty pracujeme v souladu s pravidly GDPR.

JE V UVEDENÉ CELKOVÉ CENĚ I CENA
DOPRAVY?


Cena dopravy je individuální podle vzdálenosti, hmotnosti a objemu objednávky ve smyslu ceníku externích dopravců, se kterými spolupracujeme. Více info naleznete v části Doprava.

JAK MŮŽU ZADAT OBJEDNÁVKU?



Na našem novém webu můžete využít interaktivní možností vyžádání cenové nabídky, kdy si vyberete produkty, o které byste měli zájem, zadáte své kontaktní údaje a my se postaráme o zbytek. Je ale samozřejmě možno postupovat i tradiční cestou a kontaktovat nás na mailovou adresu nebo telefon uvedený v sekci Kontakty.

JE MOŽNÉ ZVOLIT ČALOUNĚNÍ A MOŘENÍ DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU? 


V případě skladových zásob jsou k dispozici pouze uvedená barevná provedení. Při objednávkách vytvářených na zakázku je možné objednat zboží s vlastní konfigurací čalounění a moření. Při takových objednávkách se řídíme minimálním odběrem konkrétních dodavatelů. Vzorkovníky materiálů a barevných odstínů jsou k dispozici v našem showroomu v Praze.

KDE SI MŮŽU VYBRAT ČALOUNĚNÍ A
BARVU PRODUKTU? 


Výběr čalounění a barevných odstínů můžete osobně provést v našem showroomu v Praze. Barvy v digitální podobě se mohou podstatně lišit a proto vzorkovníky nejsou dostupné v on-line verzi. Na vyžádání je ovšem možné vzorkovníky zaslat i v PDF formátu.

JE MOŽNÉ ZAKOUPIT PRODUKTY I
V NIŽŠÍM MNOŽSTVÍ NEŽ JAKÉ JE UVEDENO
NA STRÁNCE?


V nižších množstvích (méně než 8 ks) je možné zakoupit produkty z našich skladových zásob, které jsou na stránce označeny jako "Skladová zásoba". O jejich aktuálních dostupných počtech se můžete informovat na našich prodejnách, mailem nebo telefonicky na čísle uvedeném v sekci Kontakty.


JE MOŽNÉ ZBOŽÍ VYZKOUŠET A NÁSLEDNĚ
VRÁTIT?



Vybrané kusy zboží jsou vystaveny v našem showroomu v Praze a ty je možné na určitou dobu zapůjčit výměnou za vratnou zálohu. V případě, že vybraný vzorek nemáme k dispozici, informace o dalším postupu Vám ochotně poskytnou naši zaměstnanci na prodejně. Zapůjčení je možné maximálně na 24 hodin.


JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE

Reklamační proces se řídí obchodním zákoníkem ČR, kterým se náš obchod řídí.  

KDE JE MOŽNÉ SE INFORMOVAT O STAVU MÉ OBJEDNÁVKY?


V případě zvolené dopravy externí dopravní společností Vám můžeme poskytnout registrační číslo balíku. Pomocí tohoto údaje můžete sledovat svou zásilku na webové stránce doručovatele. Pokud chcete změnit doručovací adresu, kontaktujte kurýrskou službu telefonicky na jejich kontaktním čísle.

JE MOŽNÉ ZMĚNIT PŘEPRAVNÍ ÚDAJE?


Datum doručení a dodací adresu je možné změnit pouze v případě, že kurýrský služba ještě zboží nepřevzala z našeho skladu. Kontaktujte nás telefonicky nebo mailem. Pokud už dopravní společnost zboží převzala, můžete se informovat na její webové stránce o přesném termínu a místu pohybu zboží a možnosti změny místa doručení.

JE MOŽNÉ ZRUŠIT MOU OBJEDNÁVKU?


Pokud jste změnili názor a chcete celou objednávku zrušit, je nutné tak učinit v souladu s VOP uvedených na této stránce. Poštovní náklady však v takovém případě není možné vrátit. 

MŮŽE NĚKDO JINÉ PŘEVZÍT ZBOŽÍ, KTERÉ JSEM OBJEDNAL? 


Pro tento účel je třeba připravit kopii faktury v tištěné nebo elektronické podobě, aby bylo možné flexibilněji identifikovat Vaši objednávku.

JAK MÁM POSTUPOVAT, KDYŽ OBDRŽÍM
ZÁSILKU?


Po přijetí nezapomeňte zkontrolovat neporušenost balení. Pokud se vyskytuje jakékoliv poškození, nepřebírejte zboží od kurýra. Je nutné o této skutečnosti sepsat zápis, aby bylo možno vyřešit reklamační proces s doručovatelskou společností. Pokud máte problém, kontaktujte nás telefonicky. Kontaktní údaje naleznete v sekci Kontakty.

JE MOŽNÉ OBJEDNAT ZBOŽÍ DO
ZAHRANIČÍ?
Zboží dodáváme v rámci Evropské Unie, pro konkrétní informace nás kontaktujte mailem nebo telefonicky.